sâmbătă, 16 februarie 2013

Bratara din margele crosetate

De curand am avut placerea de a participa la un curs de ,,margele crosetate". Sincer, in momentul inscrierii, nu stiam despre ce este vorba.M-am inscris fara ezitare insa, curioasa sa aflu.
In urma acestui curs, am cunoscut-o pe doamna Stegaru Gabriela, care m-a impresionat cu lucrarile dumneaei executate cu ajutorul aceastei tehnici. Cu acest prilej am admirat si multe alte lucrari realizate folosind si alte tehnici.
Dar sa revenim la curs! Recunosc, nu sunt un cursant ideal, dar am incercat sa preiau si sa stochez toata informatia care mi-a fost pusa la dispozitie. Si surpriza: teoria era buna, practica imi dadea peste cap teoria. Culmea! la curs totul a fost bine, pana am ajuns acasa si am reluat operatiunea ,,bratara".
Nu am vrut sa ma dau batuta, si atunci am insistat pana am reusit sa-mi dau seama unde anume greseam.
Dupa munca asidua si plina de piedici, am reusit sa terminat bratara, care va ramane in colectia mea de bijuterii. Nu ma opresc aici! Vreau sa-mi fac si colier!

P.S. Daca profesorul e bun, oricat de nepriceput ar fi elevul, pana la urma acesta  reuseste sa preia macar o mica parte din informatia transmisa de profesor.


Si rezultatul:........

byAna

2 comentarii: