duminică, 14 aprilie 2013

Swap primavara - creatia mea

Swap de primavara!.... provocarea la care raspund mereu cu placere. Partenera mea de asta data este Ittu Anda (DreamBijoux by Anda). Ii admir creatiile pe facebook, si sunt mereu placut surprinsa de tot ceea ce creaza.
Bijuteria pregatita de mine, este ceva special si delicat in acelasi timp. Am emotii si sper din tot sufletul ca aceasta sa-i placa si sa o poarte cu placere.
.....................................................................................................................................................
Iata si  parerea partenerei mele de swap despre coletul primit: ,,woooow, azi am primit coletul de la tine si sunt foaaaarte placut impresionata.:) creatiile tale sunt superbe, nu am mai avut ocazia pana acum sa vad bijuterii soutache(cred ca asa se numesc) si vreau sa-ti spun ca sunt foarte frumoase, deja le port:)".
Ce pot sa vreau mai mult de atat?


byAna

2 comentarii: