duminică, 16 decembrie 2012

Brad birou

Decembrie, Mos Craciun, brad, globuri, ornamente, cadouri, sunt cuvinte care au legatura intre ele. Rostind unul , automat ne vin in minte si celelalte.

Suntem in decembrie, si pana la impodobirea bradului, am exersat realizand un brad dintr-o revista. Este un brad argintiu, de aproximativ 28 cm inaltime, peste care a cazut ninsoarea, si care asteapta linistit sa fie asezate sub el cadourile. L-am impodobit cu o stea din polistiren data cu glitter si apoi acoperita cu bronz argintiu, fundite din saten rosu si verde, margele de nisip si strasuri multicolore. Am folosit spray de zapada alb si verde pentru decorare.
Dupa ce l-am realizat mi-am dat seama ca pot participa la concursul ,,Provocari verzi", tema ,,darul verde''.
http://provocariverzi.blogspot.ro/2012/12/tema-11-darul-verde.html

2 comentarii: