marți, 18 decembrie 2012

Scrisoare pentru Mos Craciun

M-am hotarat sa-i scriu mosului!
Ii scriam si in copilarie, dar scrisorile se pierdeau undeva pe drum cred. In dimineata de craciun, gaseam sub brad dulciuri,fructe,rechizite si uneori jucarii si hainute. Mosul rareori imi indeplinea dorintele.
Imi aduc aminte ca il asteptam cu multa nerabdare. Chiar daca darurile nu erau cele asteptate, eram bucuroasa si traiam de fiecare data un sentiment deosebit. Poate dorintele mele erau prea mari?


Scrisoare pentru Mos Craciun

Mos Craciun, iti scriu in graba,
De la munca, pe ascuns,
Sunt in pauza de masa,
Cinci minute imi ajung.

Te invit la mine-acasa,
Sambata la mic dejun,
Sa servim cafeaua-n taina
Si sa-ti spun ce sa-mi aduci.

Nu vreau dulciuri, jucarele,
Nici hainute nu-mi doresc,
Vreau timp liber, sanatate,
Cu cei dragi, eu sa petrec.

Si sa stam cu toti la masa,
Langa brad sa lenevim
Tu sa vii asa-ntr-odoara
Sa servesti un pic de vin …..

Iar cand pleci, tu sa pleci singur,
Ca si cum n-ai fi venit,
Sa ne lasi pe toti la masa,
Frati, copii, bunici, nepoti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu